Komentarze (53)
ncj Dodano: 2009-06-16 17:03
O stronce zrobiło się głośno, widziałem nawet linka na JoeMonster, gratuluję pomysłu.
ciastku Dodano: 2009-06-16 17:58
śmiem sądzić że to zasluga demotywatorów i jm oraz tego, że na pierwszy rzut oka to wygląda na poważny portal;p
Przeklęty, ten co wyżej Dodano: 2009-06-16 19:12
Powaga zabija powoli ;D (by Joemonster ;) )
Czekam z niecierpliwoscia na nowe teksty :)
Reggis Dodano: 2009-06-16 19:44
Świetna strona:) Gorąco pozdrawiam i życze przyjemnego rozwoju :)
jajcok Dodano: 2009-06-16 20:10
Proponuje zrobic dział: najnowsze ;)
Pizzaa Dodano: 2009-06-16 20:21
Na początku zmylił mnie adres strony. Po prostu bomba na to czekałem:)
kaban Dodano: 2009-06-16 20:42
takoz proponuje aby dzial najnowsze utworzyc - co by latwiej bylo polapac sie w dodawanych cytatach :)
BUNCH Dodano: 2009-06-16 20:49
Świetna strona. Ech Ci żałośni katolicy :)
Niech sobie poczytają.
Rodryg Dodano: 2009-06-16 20:55
Brawo za pomysł!
rausman Dodano: 2009-06-16 21:10
Mój ksiądz na religii powiedziałby, że jest to tylko zła interpretacja. Ja myślę, że Biblia jest trochę przestarzała na nasze czasy. Ale muszę pochwalić autora strony za naprawdę racjonalne podejście do tematu . :]
iTheos Dodano: 2009-06-16 21:43
Twardy dowód na czysto ludzką genezę dzieła :)
Świetna strona! Gratuluję.
Kukuł Dodano: 2009-06-16 22:33
Strona jest po prostu miodzio, zwłaszcza prosty adres i "wiarygodny" wygląd. Świetna broń w walce z ciemnotą.
m Dodano: 2009-06-16 22:39
co to za blog bez RSSa :(
stefan Dodano: 2009-06-16 22:47
bzdurna strona.
PioMar Dodano: 2009-06-17 00:26
Popieram stefana. To tak jakby naśmiewać się z własnej głupoty.
radosuaf Dodano: 2009-06-17 07:49
@piomar & stefan
Wydaje mi się że ta strona własnie nasmiewa sie z ludzkiej glupoty i tego ze ludzie nadal ufaja i wierza w bajki zamiast spojrzec trzezwo na swiat. Biblia zostalaby obalona juz dawno temu jednak kiedys za takie 'herezje' autor tej strony by nie żyl.
Dzis mamy teoretycznie 'wolnosc słowa' i 'wolnosc wyznaniowa' jednak w Polsce bywa z tym roznie, dlatego z ciemnota trzeba walczyc.
XXI wiek, wiekiem końca religii.
mm Dodano: 2009-06-17 08:42
Gratuluję pomysłu i realizacji. Tylko tak dalej!
Bóg z Wami!
mbox Dodano: 2009-06-17 12:15
Jeżeli to ma tak wyglądać, że błagam - to niech tak będzie!
Ale za nic nie dodawajcie komentarzy do cytatów!
Zrobi się śmietnisko i zlecą się dzieci...
A teraz strona jest niesamowita! Taka ironia w otoczce powagi - tego potrzeba dzisiaj!
Za dużo jest już pustej i dziecinnej krytyki w internecie!
Powinna zastać zachowana taka forma "powagi" by w lepszy sposób dotrzeć do mas - nie tylko zainteresowanych obrażaniem religii.
zb3 Dodano: 2009-06-17 12:29
szczerość wyjaśnien pewnych cytatów mnie dobija
stefan ale nie ten tylko inny Dodano: 2009-06-17 13:32
"Biblia zostalaby obalona juz dawno" a kto powiedział że została obalona ?? Co to znaczy ??
Ciekawi mnie dlaczego w większości interpretujecie po swojemu Stary Testament gdzie tak naprawde inaczej podchodziło się do zbawienia gdyż nie było jeszcze Zbawiciela. Stąd te surowe przepisy i tak dalej. Żadnych nowości nie odkrywacie. Kiedyś takie wyroczenia były karane śmiercią bo jak było powiedziane karą za śmierć jest grzech, ale teraz już ktoś za te nasze grzechy zapłacił swoją śmierci (patrz Dżizus).
Moja sugestia jest taka: najpierw się o tym troche dowiedzcie a potem wypisujcie pierdoły. Ale polska to wolny kraj i róbta se co chceta. Bo jak pisał św. Paweł - "wszystko wolno ale nie wszystko przynosi korzyść" :)
rodryg Dodano: 2009-06-17 13:37
Owoce działalności św. Pawła zatrzymały rozwój cywilizacji na 1000 lat.
TroPtyN Dodano: 2009-06-17 14:20
Połączenie wystroju graficznego i tematyki wyszło iście genialnie. Dzięki tej stronie można łatwiej pokazać wiernym normy moralne, jakich uczy Biblia (tyle gadają przecież o dobru wypływającym z Biblii...). A kto się sprzeciwia takiemu Słowu Bożemu, ten nie ma prawa nazywać siebie chrześcijaninem.
Mam nadzieję i szczerze wierzę w to, że nie zostanie udostępniona funkcja komentowania cytatów. Komentarze pozwalają na wylewanie hektolitrów jadu i żółci, przez co został już zniszczony nie jeden dobry serwis internetowy.
Vanini Dodano: 2009-06-17 14:34
Tego właśnie brakowało. Biblijne debilstwo w pigułce. Pozdrawiam serdecznie:)
The_Divine Dodano: 2009-06-17 14:58
Niektóre tłumaczenia są nawet zabawne ale jak zacząłem czytać te komentarze to momentami aż mnie powaliła ludzka ignorancja i głupota...
"Owoce działalności św. Pawła zatrzymały rozwój cywilizacji na 1000 lat."
Paweł Apostoł to jeden z moich największych autorytetów i aż mnie zabolało jak to przeczytałem...Głoszenie miłości i przyjścia Zbawiciela zatrzymało rozwój cywilizacji? Poczytaj troche o historii i dowiesz się, że rozwój cywilizacji zachamowały ludy barbarzyńskie, konflikty wewnętrzne w Cesarstwie Rzymskim, a w późniejszym czasie BŁĘDNA interpretacja Pisma Św czyli generalnie ludzka głupota więc nie mieszaj do tego Chrześcijaństwa.
Każda normalna osoba potraktuje tą stronke z przymrużeniem oka i mimo, że jestem wierzący poczułem sie dotknięty dopiero czytając te komentarze. Zastanawia mnie dlaczego ateiści są tak agresywni w stosunku do osób wierzących...często używacie argumentu o "wolności wyznania", a sami odnośnie osób wierzących używacie określeń "żałosny", "głupi", "ciemny", "zacofany" (wszystkie te określenia zostały użyte w komentarzach powyżej). Powiem Wam jedno - nigdy nie jest za późno żeby się nawrócić ale z drugiej strony napisane jest "nie będziesz rzucał pereł między świnie" czyli chęć nawrócenia musi wyjść od Was, nikt Was nie będzie do tego zmuszał ;)
Podsumowując - autorom stronki życze sukcesów o ile nie będą przesadzać w tłumaczeniach ;) Całej reszcie życzę zdrowego dystansu i poszanowania dla cudzych poglądów.
Pozdrawiam :)
TroPtyN Dodano: 2009-06-18 07:31
The_Divine:
Miej proszę na uwadze następujący powód agresywnego zachowania ateistów, czy agnostyków: religijni również pałają niemal skrajną niechęcią do osób mających inne stanowisko w tej sprawie i do wypowiadanych przez nich opinii. Mówiąc krótko: oko za oko. Zastanawiające jest to, dlaczego sprawy religijne (próćz nich jeszcze kwestia przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych itp.) budzą u wszystkich zainteresowanych tak ogromne nienawiści. Skąd to się dokładnie bierze?
Mam jeszcze jedną prośbę: nie staraj się dostrzec błędów wyłącznie u kogoś innego, ale też "po swojej stronie barykady". Pisząc o agresji przeciwników religii widzisz drzazgę w oku bliźniego, ale nie dostrzegasz belki w swoim.
Zdrówka życzę!
radosuaf Dodano: 2009-06-18 08:52
The_Divine
jak mam nie mowic o ciemnocie i zacofaniu skoro wiem ze religia to wymysł ludzi i ze czarni to chorzy ludzie. Wszystko zaczelo sie od szamanow w plemionach...
Ty masz swoje poglady ja swoje wiec nie bede udawal ze tematu nie ma - religia to biznes, a wiara to mit, istnieje tylko "wpajanie" wiary od urodzenia przez co dziecko które sie urodzilo w krajach muzułmanskich bedzie muzulaminem, a dziecko ktore urodzilo sie w polsce bedzie wyznawac religie chrzescijanska bo tak go nauczono.
Czy jesli chrzest bylby dobrowolny (od 18 roku zycia), "nauka" religi odbywała sie w kosciele, to myslisz ze nadal w Polsce bylo by statystycznie ponad 90% chrzescijan?
Koscioly powinno sie pousuwac, zostawic po 1 w miescie niech chodza sobie tam ludzie, wycofac religie ze szkół, zabrac czarnym pieniadze z podatkow i niech uczciwie pracuja.
pozdrawiam i smiem twierdzic ze troche zeszlismy z tematu.
Mazik Dodano: 2009-06-18 09:52
Po pierwsze chrześijańskie wartości są dobrą podstwą wychowania dziecka, jak pewnie muzłumańskie też. Tylko że potem dziecko zaczyna dorastać i myśleć. I teraz samo zaczyna szukać czy to co go uczono ma jakiś sens. Ja tak miałem i po dojsciu do tego że życie nie ma sensu zaczynałem szukać od nowa i doszedłem to tego samego czyli do Boga a właściwie to On mnie do siebie przyprowadził. Więc myśle że liczba tych świadomych chrześcijan była by mniejsza ale nie tak drastycznie. Po drugie co jest złego w przekazywaniu dzieciom dobrych wartości ?? Czy którekolwiek z wartości zdrowochrześcijańskich czy np. zdrowomuzłumańskich mogą dziecku zaszkodzić ?? Chyba nie a dają mu dobrą podstawe. Nie zeszliśmy z tematu bo autorowi strony o to chodziło chyba :)
Ty masz chyba jakieś uprzedzenie do księży z tego co widze.
luki Dodano: 2009-06-18 10:45
chrześcijańskie wartości nie są dobrą podstawą bo uczą
a - nienawiści i nietolerancji (żydzi, geje itd)
b - zacofania (in vitro, antykoncepcja)
c - pogardy dla siebie (ciągłe pokuty nawet za grzechy których się nie popełniło - pierworodny)
itd itp
niestety nie da się odrzucić tego co jest złe i przyjąć tylko całą tą otoczkę miłości itd
The_Divine Dodano: 2009-06-18 12:30
@TroPtyN
Żadna osoba o której powiedziałbym, że jest wierząca nie powinna być agresywna i nietolerancyjna względem osób o odmiennym światopoglądzie. Niestety mnóstwo jest osób "pseudoreligijnych" oraz Ateistów którzy Ateistami są bo jest to modne i zdaje sobie sprawę, że to oni są najgłośniejsi i najbardziej agresywni. Świadomie wierząca osoba i świadomy Ateista bez problemu są w stanie wymienić poglądy ;)
@luki
"chrześcijańskie wartości nie są dobrą podstawą bo uczą:"
a - nienawiści i nietolerancji (żydzi, geje itd)
Wiara która za dwa najważniejsze przykazania uznaje miłość do Boga i Bliźniego (także niewierzącego) namawia do nienawiści?
b - zacofania (in vitro, antykoncepcja)
Według mnie antykoncepcja sama w sobie nie jest zła i nie powinna być krytykowana przez Kościół. Antykoncepcja daje poczucie bezpieczeństwa które napędza zachowania typu przypadkowy sex, sex dla zabawy czy "one night stand" które kłócą się z ideologią Chrześcijańską.
Uogólniając - wiara nie kłóci się z postępem, jestem wierzący, a jednocześnie jestem w połowie studiów inżynierskich i nie widzę żadnej sprzeczności w tym co robię ;)
c - pogardy dla siebie (ciągłe pokuty nawet za grzechy których się nie popełniło - pierworodny)
Żadną pokutą nie przebłagasz Boga - każdy popełnia grzechy, a karą za grzechy jest śmierć. Jedynym drogą do zbawienia jest wiara w Jezusa i Jego łaska której nie otrzymuje się za uczynki ale za wiarę właśnie.
radosuaf Dodano: 2009-06-18 14:06
Tak jestem uprzedzony do ksiezy w Polsce ktorzy majac jedno zycie poswiecaja je dla kogos kto nie istnieje marnujac zasoby ludzkie, pieniadze i w dodatku piorac mozgi innym ludziom :)
W dodatku wiekszosc to złodzieje, a inna czesc to pedofile :)
Nie wyobrazam sobie aby zdrowy mezczyzna nie mogl oproznic przez cale zycie swoich jader - przepraszam ale dla mnie to chorzy ludzie.
Z jednej strony ich nie lubie a z drugiej strony mi ich szkoda...
PS : nie wiem czy bycie ateista jest modne, powiedzialbym raczej ze coraz wiecej ludzi zaczyna myslec racjonalnie i po prostu kosciol bedzie powoli umierał... choc nadal jestesmy traktowani jako "ci gorsi" przez milosciwych chrzescijan :)
luki Dodano: 2009-06-18 15:29
@Divine
a)
Skąd wojny religijne (np w irlandii?)
Czemu większość osób które są głęboko wierzące pogardzają homoseksualistami traktując ich jak osoby chore albo zboczone?
Czemu kościół jeszcze do niedawna obarczał winą za zabicie Jezusa żydów?
Skąd się biorą osoby które np mordują lekarzy przeprowadzających aborcję?
b)
kościół w tym JP2 potępił antykoncepcję bezwarunkowo (w tym prezerwatywy dla opętanych AIDS Afrykanów) i jeśli uważasz przeciwnie sprzeciwiasz się dogmatowi kościoła
jeśli używasz to grzeszysz i to ciężko
więc sorry, nie da się trochę tak a trochę inaczej
(btw ja używam z żoną antykoncepcji od 9 lat, ciekawe czemu nigdy jej nie zdradziłem skoro to takie niemoralne)
c)
co za bzdura okrutna...
w kościele i modląc się w kółko przepraszasz, ciągle jakieś pokuty i posty
po co w takim razie skoro wystarczy wierzyć w kolesia którego nigdy na oczy nie widziałeś, który KARZE ci się w sobie zakochać chociaż jest sadystycznym mordercą...
The_Divine Dodano: 2009-06-18 20:24
@luki
a i b) Wojny religijne biorą się z nienawiści i braku tolerancji, a o ile się orientuje żadna z religii do tych rzeczy nie namawia, żadna religia nie namawia do agresji itp...
Wojny religijne są złe => religia jest zła
idąc tym samym tokiem myślenia:
Wojny polityczne są złe => polityka jest zła
Wojny gospodarcze są złe => gospodarka jest zła
Powiedz mi najpierw czy jesteś przeciwko wierze (w ogólności), przeciwko Chrześcijaństwu, Katolicyzmowi, przeciwko Księżom? Z tego co widzę dla większości osób tutaj te pojęcia to synonimy co jest bzdura.
c) Totalnie nie rozumiem o co Ci chodzi z sadystycznym mordercą...
Kiedy kogoś kochasz i zrobisz mu przykrość przepraszasz - to chyba logiczne. Wiara uświadamia nam jak niedoskonali jesteśmy i jednocześnie pociesza nas bo mimo naszych niedoskonałości jesteśmy w stanie osiągnąć zbawienie. Pokazuje nam też drogę do doskonalenia się uświadamiając nas jednocześnie, że nigdy naszego celu (doskonałości) nie dosięgniemy. Poza tym nikt nikomu nic nie karze - miłość ma być szczera, a wymuszona miłość nie jest wiele warta dlatego też nie każe wam nagle zacząć chodzić do Kościoła i modlić się - chciałbym po prostu żeby chociaż jedna osoba przemyślała swoje nastawienie, a to jakie wnioski wyciągnie jest już Jego/Jej prywatną sprawą.
luki Dodano: 2009-06-18 23:25
w biblii koranie itd jest mnóstwo poleceń boga aby mordować... i jak to żadna religia nie namawia do agresji, co się w tym momencie dzieje z islamem? jak normalny człowiek może ginąć w ataku samobójczym nie wierząc że zostanie mu to wynagrodzone w zaświatach przez boga?
ile było rzezi w imię przeróżnych bóstw itd to się nie da policzyć, i to właśnie przez ludzi przekonanych że czynią dobre i święte rzeczy...
nie jestem przeciwnikiem wiary, chociaż uważam że sama wiara w coś nadprzyrodzonego bez żadnych dowodów jest głupotą a nie cnotą
jestem przeciwnikiem wszystkich religii bo robią wiele złego na świecie
jestem przeciwnikiem katolicyzmu i kościoła bo wpiernicza się w moje życie chociaż tego nie chcę a państwo mu w tym pomaga
jestem przeciwnikiem księży bo uważam że to darmozjady żerujące na naiwności ludzi i indoktrynujące dzieciaki od małego
a co do sadystycznego mordercy to poczytaj stary testament, ile osób niewinnych bóg zamordował w tej księdze to chyba w żadnej...
i ten sam bóg nagle kocha wszystkich ludzi bo mu się zmieniło w nowym testamencie? w starym się pomylił? czy tamci ludzie w czasach przed Jezusem byli jacyś upośledzeni...
przychodzą małe dzieci do kościoła i mówi się im pan Jezus cię kocha, ty go też kochaj! on jest taki dobry, umarł za ciebie...
nie wspomina się tylko że wcześniej wymordował wszystkie dzieci pierworodne w egipcie czy utopił całą ludność na ziemi za Noego (to tylko 2 małe przykłady która oczywiście są bzdurą ogromną bo nie ma na to żadnych dowodów ani historycznych że żydzi byli kiedykolwiek więzieni przez Egipcjan ani geologicznych i biologicznych na taką ogromną powódź)
i te dzieci wierzą księdzu i rodzicom bo tak dzieci działają. a potem opowiadają wszystkim jak kochają boga itd - to mnie wkurwia na maxa...
The_Divine Dodano: 2009-06-19 00:31
Wszelka agresja na tle religijnym pochodzi od błędnej interpretacji przepisów, przykazań, dogmatów - nazywaj jak chcesz - religijnych. Tak samo jak prawdziwi wyznawcy Islamu odcinają się od terrorystów tak samo Kościół potępił wyprawy krzyżowe czy inkwizycje.
Czytałeś Pismo Święte? Jestem ciekaw na czym opierasz swoją interpretacje tego co jest tam napisane. Bogu nic nie "zmieniło się" w Nowym Testamencie - Nowe Przymierze wynika i jednocześnie jest dopełnieniem starotestamentowego Prawa. Możemy na ten temat podyskutować jeśli chcesz :)
luki Dodano: 2009-06-19 06:31
naprawdę jesteś naiwny :)
główni przywódcy religii islamskiej nie odcinają się od terrorystów ale ich popierają i sami nakręcają...
to że jacyś ludzie wyznający islam mają inne zdanie to wyjątki myślące trochę racjonalnie, przeważnie żyjący na zachodzie, chociaż i większość tych żyjących w zachodnich państwach jest bardzo negatywnie nastawiona do innych religii i niewiernych
tak samo np przywódcy buddyzmu poparli jednogłośnie faszyzm w Japonii
kościół potępił te barbarzyństwa ale bardzo delikatnie i przy okazji nie omieszkać wspomnieć że miały one też bardzo dobre strony i tak naprawdę były robione w dobrej sprawie...
Ciekawe czemu JP2 zrobił świętych z takich zbrodniarzy jak Alojzije Stepinac, José de Anchieta czy Jan Sarkander...
Jak to możliwe powiedz mi że papież, następca św piotra, mający takie ogromne łaski od boga, święcenia itd itp będący nieomylnym wg dogmatu może się tak pomylić? Inkwizycja, wyprawy krzyżowe, konkwistadorzy itd to drobne pomyłki w interpretacji?
Nie, gdyby nie było religii tego nigdy by nie było...
Naprawdę jesteś naiwny...
Jeśli twierdzisz że bogu się nic nie zmieniło to uważasz że dalej popiera on niewolnictwo, mordowanie za najdrobniejsze przewinienia itd?
Na czym można opierać interpretację jak nie na tym co się czyta?
BTW wiesz że biblia była wpisana do kanonu ksiąg zakazanych przez kościół jeszcze nie tak dawno? ;)
istniało niebezpieczeństwo że ludzie czytając to przejrzą na oczy :)
teraz tego nie mogą zrobić więc wmawiają wszystkim swoje fantastyczne interpretację mówiące że to co tam piszę to tak naprawdę znaczy co innego...
na tym polega wiara, przyjmuje się bezkrytycznie to co ktoś inny ci wmawia.
Gooral Dodano: 2009-06-19 14:03
A ja twierdzę, że to Wy jesteście przestarzali, bo nadal bierzecie niektóre fragmenty z Biblii dosłownie i ośmieszacie Boga i ludzi w Niego wierzących. Naprawdę to żałosne, żeby tak bezmyślnie wyrywać z kontekstu i interpretować na śmieszny sposób fragmenty Biblii. Współczuję Wam, bo nie wyglądacie mi na normalnych ludzi.
mbox Dodano: 2009-06-19 16:29
Gooral - "powaga zabija powoli" ;)
luki Dodano: 2009-06-19 18:13
zamiast rzucać inwektywami to radzę nauczyć się kultury dyskusji
a Tobie radzę nie brać dosłownie też zmartwychwstania i 10 przykazań np
trzeba się zdecydować albo biblia to bajka i tworzymy sobie własną ideologię na jej podstawie albo traktujemy wszystko jako prawdę i dosłownie
inaczej jesteś hipokrytą
Fajny Dodano: 2009-06-20 13:22
Chciałbym zapytać wszystkich wierzących, czemu skoro religia jest takim drogowskazem, Jezus moralnym autorytetem a biblia źródłem wiedzy o tym co dobre a co złe to czemu do wiezień prawie nie trafiają ateiści?
Proponuje zajrzeć na wiki jak ktoś nie wierzy.
up Dodano: 2009-06-30 19:07
wikipedia nie zawsze mowi prawde synu >_<
Gooral Dodano: 2009-07-02 10:58
A no właśnie i tu się Fajny mylisz. Ateiści są mniejszością :) Więc swoją drogą mniej ich trafia do więzień. Poza tym ateista to zwykle człowiek wykształcony, który nie wiadomo z jakiego powodu wyrabia sobie błędnej pojęcie o religii. No to ciekawy jestem, skoro Boga nie ma (wg ateistów) to skąd się wziął Wszechświat? Znikąd? A nawet jeśli istniałyby inne itd. To przecież zgodnie z prawami fizyki nie mogło coś powstać w nieskończoności, a zdrowy rozsądek podpowiada, że coś musiało to ruszyć, a to COŚ to Bóg. Bóg musi istnieć, a to czy Biblia jest źródłem wiary to jest każdego indywidualna sprawa. W każdym razie Bóg istnieje i nikt tego podważyć nie może, żadnym rzeczowym argumentem.
@ up Dodano: 2009-08-12 15:11
Jest kilka naukowych teorii na temat powstania wszechświata.A co do Katoli...mozna mówic, argumentować,pokazywać historyczne dowody...nic do głowy takiemu nie wejdzie,to są jednostki stracone.Tak bardzo omamione od dziecka przez księzy i tą calą śmieszna religie że przekonają sie po śmierci,ku swemu ogromnemu zdziwiweniu,zaskoczeniu i zawodzie,że Boga nie ma, nigdy nie było i nie bedzie.To tylko wymysł ludzi aby tłumaczyć sobie między innymi powstanie wszechświata itd.
Aqq Dodano: 2009-08-19 04:22
Homoseksualiści są chorzy lub zboczeni,to przecież fakt.To że ktoś jest ateistą,nieznaczy że może nastawiać innych na swe poglądy.Normalna to ta strona niejest,naśmiewać sie ze Słowa Bożego?
I jakto działalność św.Pawła zatrzymała rozwój cywilizacji na 1000lat? Co nazywasz cywilizacją? To,że już sie tak rozwinelismy że wiara jest nam niepotrzebna i to bzdura? Że jesteśmy zainteligentni by wierzyć? Były różne objawienia i cuda a Bóg niekarze ludzi na ziemi tylko daje im szanse poprawy.XXI wiek to wiek końca religji? Napewno nie.Dużo osób nadal wierzy.A popatrz na Islam,samobujcze ataki to dowód że ich wiara jest ogromna.Dobra,jebać tych co myślą inaczej.Strona mi sie bardzo podoba tylko niezabardzo mi sie podoba to naśmiewanie z Pisma.
deja4751 Dodano: 2009-08-21 21:45
Podziwiam twórców strony za ich cierpliwość i wszystkich, którzy nie boją się myśleć;-)
Zawiedziona Dodano: 2009-09-06 09:36
Autorom interpretacji słów Z Pisma Świętego można pogratulować płytkiej osobowości. Nie można takich wyrażeń tłumaczyć dosłownie, dostosowywując je do dzisiejszych zachować i aktualnych wzorców. Ja też miałam kiedyś problemy w interpretacji poezji, gdzie w każdym wyrazie trzeba doszukiwać się tego głębokiego sensu. Pismo Święte to Boska Poezja, która nie powstała dzisiaj (uwaga dla niezbyt bystrych interpretatorów). Umieszczone na stronie pseudotłumaczenie słów Biblii są poprostu przedstawieniem pierwszego skojarzenia jakie komuś przyszło na myśl. A widzę, że myśli te nie są wyrafinowane. Aby móc tłumaczyć Pisma trzeba mieć trochę pojęcia i co najważniejsze ten Wzrok. Do czego ten świat zmierza? Kościół to wspólnotą bezwzględu na to do czego zmierza kler. Przykro się robi, gdy się widzi ludzi naśmiewających się z katolików, skoro sami wprowadzają sobie nieprawdziwe interpretacje Biblii. Na świecie dzieje się źle tylko dlatego, że są tacy ludzie, którzy źle tłumaczą naukę.
Papież Dodano: 2009-09-14 15:00
Ludziom po prostu w dupach się nie mieści, że taki np JP2 też czasem poszedł do kibelka i ścisnął krecika, miał nocne wytryski, sny z matką teresą i takie tam. Idealizują ikonę jakiegoś świętego, nie dopuszczając do siebie myśli, że facet miał ochotę wypić, rzucić mięsem, pomyśleć o sąsiedzie jak o wrednym fiucie, wreszcie w WIELU przypadkach przelecieć jakąś panienkę czy pana, ministranta ostatnio... Żyjemy w katolandii, kraju gdzie ludzie wierzą w brodatego dziada tam w górze i rogatego ciula tam w dole. Dupa marszczy się na samą myśl o tym, że ci ludzie są autorami ustaw itp. Ktoś sapie, że kościół był kagankiem oświaty? Owszem, w średniowieczu, miał po prostu monopol na wiedzę. Zauważcie ślepe katolickie konie, że dopiero nieszczesna laicyzacja w XX/XXI wieku pozwoliła na znaczny przełom w dziedzinie nauki, rozwoju społeczeństw i demokracji. Nie było ograniczeń związanych z płcią, poglądami religijnymi, faktem czy ktoś miał krzyżyk na ścianie czy w głęboko gdzieś tam.
I do jasne anielki nigdy dziewicy... co to rwa boska mać jest za przepis o obrazie uczuć religijnych?! Jakim cudem można prawnie zabraniać podważania tak kretyńskich wierzen i poglądów jakie są zawarte w jakiejkolwiek swietej ksiedze!? Co to w ogóle za termin "swieta" ? Jakoś klechom nigdy nie zabraniano sapania nad małymi dziewczynkami i tym że ziemia jest płaska? Bzdur na temat stosunku przerywanego, analnego, masturbacji, jedzenia, miejsca kobiet w społeczeństwie itp. Debilizm, a raczej katolicyzm.
netheista Dodano: 2009-11-15 11:56
Dorzuciłem link tej strony do ateistycznego swojego profilu na YouTube.
http://www.youtube.com/user/netheista
pozdrawiam
Netheista
KokA Dodano: 2009-11-22 00:50
Super tłumaczenia.
Brzuch mnie boli od śmiechu.
Miazga. Dawno się tak dobrze nie bawiłam.
Interpretacja:
"Dzieci nie powinny naśmiewać się z łysych osób, gdyż zginą rozszarpane przez niedźwiedzie."
Rządzi i póki co jest moją ulubioną :P
Cześ Dodano: 2010-03-07 11:29
Papież zgadzam się z tobą w 100%
Ja Dodano: 2010-05-25 10:41
Co za kretyn stworzył tą stronę, nie wierzycie w Boga ok ale nie piszcie czegoś co jest totalną bzdurą. a zresztą róbcie co chcecie już niedługo nastąpi likwidacja tej strony ;P
Szatan... Dodano: 2010-05-27 08:46
"Cieszę się że mnie popieracie Śmiertelnicy"
Najwięszym oszustwem szatana jest to, że ludzie wierzą, że NIE istnieje.... no a tu akuku! Jest i działa! Co możemy zaobserwować na ów wybitnej i niekonwencjonalnej stronice <brawo> xD
antychryst Dodano: 2010-05-30 13:32
świeże podejście do tematu gratuluje! ;)
chrzescijanie powinni przestac slepo wierzyc w biblie niech zobacza ze to stek bzdur
BOGA NIE MA!!! dziękuję
Dodaj komentarz:
Przeklęty niewierny ;) Dodano: 2009-06-16 16:24
Niezła stronka, tłumaczenia po prostu piękne ;D A może jakaś opcja zeby dało się wszystkie cytaty zobaczyc? ;)
AVE!